Sunday, October 5, 2008

雨中

Well... all i can say is.. i dont know what came over me to have 2 different beginnings for this song.... hope u guys will help me choose 1... LoL.... any comments will be helpful =)

Ver 1:

细雨打在我的脸上好温柔
就像你的手轻轻抚摸着我
我握起你的手十指交扣
我们就在细雨慢慢地走

一阵风吹走了细雨的温柔
握着你的手感觉你在发抖
我松了手想把你抱入怀中

我放开手
你向前走
雨就在这瞬间隔开了你我

我站在雨中
寻找你的轮廓
雨越下越大
你消失在这大雨之中

我站在雨中
声音是好朦胧
想在你消失之前
大声地对你说 不要走

一阵风吹走了细雨的温柔
握着你的手感觉你在发抖
我松了手想把你抱入怀中

我放开手
你向前走
雨就在这瞬间隔开了你我

我站在雨中
寻找你的轮廓
雨越下越大
你消失在这大雨之中

我站在雨中
声音是好朦胧
想在你消失之前
大声地对你说 不要走


Ver 2:

渐渐的你已走开
你带走不只是你的存在
慢慢的我转身离开
看着灿烂的天空
也随着你消失的无影无踪

太阳跟随着你
逃离到乌云的背后
雨一点一滴的淋湿了我
像是冷漠嘲笑我的执著
天空也无情的变得灰暗
顿时的我应该怎么走

我站在雨中
寻找你的轮廓
雨越下越大
你消失在 这大雨之中

我站在雨中
声音是好朦胧
想在你消失之前
大声地对你说 不要走

太阳跟随着你
逃离到乌云的背后
雨一点一滴的淋湿了我
像是冷漠嘲笑我的执著
天空也无情的变得灰暗
顿时的我应该怎么走

我站在雨中
寻找你的轮廓
雨越下越大
你消失在 这大雨之中

我站在雨中
声音是好朦胧
想在你消失之前
大声地对你说 不要走

3 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

- puke.attitude -

woah! i like ver 1!! can visualise the story in my mind when i read it.

Anonymous said...

Hey pal sorry, been either busy or sick. Hope you got other people listening to ur songs n getting feedback which are constructive k!