Saturday, September 13, 2008

你是唯一

well.... this one is about someone lighting up someone else's life..... by entering... that person bring alongs wamth... love.... sense of belonging.... *sounds a little corny though....*


我就在黑暗的冷洞
你就像夜里的暖风
慢慢融化我心的冰冻
心也开始慢慢的悸动

感觉你温暖的问候
累积了一点的感动
原来是我自己
渐渐对你的心动

你是唯一 藏在心里
爱情慢慢累积
如果你愿意
让我带你飞离
好想拥抱你在每个夜里

感觉你温暖的问候
累积了一点的感动
原来是我自己
渐渐对你的心动

是否这 全属虚构
但我却已感到足够
因为你的笑容
是我的曾经拥有

你是唯一 藏在心里
爱情慢慢累积
如果你愿意
让我带你飞离
好像拥抱你 到天明

2 comments:

Anonymous said...

hello, i saw ur blog on MSN... add something ba.. hw can nice songs without nice layouts.. haha.. cyaz..

AnDY said...

hi... haha... i prefer to keep things simple ba... =D